Miért végezzünk jóga gyakorlatokat?

Mert:

jóga, jógázás, jóga gyakorlat, yoga

- Fontos élettani hatásai vannak.
- A mélyebben fekvő izmokat veszi célba.
- Nő az izmok megnyúlási képessége és teljesítménye.
- Fokozódik az ízület rugalmassága, anyagcseréje.
- Javul a keringés.
- Nő a légzőkapacitás.
- Masszírozza a belső szerveket.
- Kiegyensúlyozza a belső elválasztású mirigyek működését.
- Biztosítja a vegetatív idegrendszer egyensúlyát.
- Kiegyensúlyozza az érzelmeket. Javul a hangulati élet.
- Befolyásolja a tudatállapotot (relaxált, kiegyensúlyozott tudatállapothoz vezet).

Legkönnyebben a különböző hibás tartások korrigálhatók az ászanákkal.
Ugyancsak jól befolyásolhatók a csontfejlődési zavar miatt keletkező tyúkmell, tölcsérmell, valamint az X és O láb.
A mellkasi és gerincdeformációk kezelésében jól alkalmazhatók a légzőgyakorlatok is.

Jógaúszás:

Az ún. jógaúszás testmozgás, lényege a be- és kilégzés szabályozásával, a több ütemen keresztüli levegő visszatartással a pránajáma szerű mély légzés (Uddzsáji légzésnek foghatjuk fel vízben).
Az első kartempóval egyidejűleg az orron keresztül hatalmas (rövid) lélegzetet venni, majd a vízbe hajtani az arcot sietség nélkül!
(A titka a könnyed, erőlködés nélküli ritmikus úszás.)
A levegőt visszatartva két nyugodt, lassú tempót haladni. Amikor a második tempónál a kezek a mell elé érnek, a víz alatt megkezdeni a levegő kifújását, és amikor a második tempó végén kidugja a fejét a vízből, a maradék levegőt egyetlen fújással kiüríteni a tüdőből.
Ismét gyors lélegzetvétel, fej a vízbe...

Ezt a kéttempós légzésszünetes mellúszást néhány hónap múlva több tempóra lehet nyújtani.

Az úszás a legtermészetesebb, legtökéletesebb testgyakorlásnak mondható.
Igen jó hatással van az egészségre.
Azok, akik naponta lelkiismeretesen gyakorolják, elérhetik az egészség és életerő legmagasabb fokát, nem lesznek betegek.

Akik komolyabban szeretnének foglalkozni a Jóga elsajátításával azok számára ajánljuk a Linkcsere partnereink menüpontunkon belül található Jóga foglalkozások linkjeit.

Hátmasszázs ízületek kimozgatásával . Testmasszázs . Talpmasszázs . Svéd masszázs . Cellulit masszázs . Nyirokmasszázs . Arc masszázs . Fej masszázs . Vákuumos masszázsok . Mézes masszázsok

Hátmasszázs izületek kimozgatásával . Testmasszázs . Talpmasszázs. Cellulit masszázs . Nyirokdrenázs . Svédmasszázs

Hátmasszázs . Testmasszázs . Talpmasszázs . Nyirokmasszázs . Cellulit masszázs . Kínai masszázs . Ízületi mobilizáció

Kövessen bennünket facebook-on is

Vélemények

Hátmasszázsnak köszönhetően a korábbi erős vállízületi fájdalmaim, melyek miatt szinte már mozgásképtelen voltam, megszűntek. Ma már fájdalom nélkül élem a mindennapokat.
T. Mária

Ez a honlap sütiket használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.